Každý firma, která se chce zúčastnit veletrhu se musí přihlásit a zaplatit poplatek za to, že tam bude a bude představovat svojí firmu. Samozřejmostí je, že každý veletrh se zabývá něčím jiným a na veletrhu škol nebude asi představovat nový kombajn. Vše má své úskalí a jakmile budete vědět, že právě daný veletrh je pro vás, tak se přihlaste a pořádně se připravte. Základem je mít dobře postavený plán, který musí zaujmout každého, kdo dojde. Netřeba jenom rozdávat brožury, které každý vyhodí hned za rohem, ale je potřeba prostě zaujmout.

Pokud se týká váš stánek nějakého dětského zboží a chcete, aby se zákazníci zastavili a neutekly, tak zvažte, že na veletrh vezmete i skákací hrad nebo bazének s balónky. To je jednoznačná zastávka každé matky a otce, která dojde s dětmi. Tomu věřte, že děti nebudou moct dostat pryč a vy tak budete mít možnost jim představit vaši firmu nebo výrobek. Čím více času získáte, tím větší pravděpodobnost toho, že si zboží koupí nebo že se s ním lépe seznámí. Skákací hrad nebo bazének s balónky je sázka na jistotu a potom bude jen na vás, jak umíte lidi zaujmout. Nejde totiž jenom o to, že jim dáte do ruky firemní vánoční dárky promodarky.cz, ale jde o to jim o tom něco říct a hlavně zaujmout.

Žádné monotónní povídání jako ve škole, ale fakta a zajímavosti, jak všechno vzniklo a k čemu je výrobek dobrý. Oslovit někoho kdo půjde kolem a dát mu do ruky brožuru může u sloup, na který připnete brožury a nemusíte na veletrh vůbec chodit. Ovšem zaujmout umí jen málokdo a je tak potřeba na tom zapracovat a zkusit, jaké by to bylo, kdyby někdo oslovil vás. Pokud se dokážete sám zaujmout nebo zaujmout lidi ve firmě, tak jste na správné cestě. Zkuste se někdy zamyslet nad tím, zda správným stylem propagujete svojí firmu a co tomu chybí. Dost možná je dobré se zeptat i vašich zaměstnanců, kteří o tom budou vědět dost možná víc, než vy samotní.